5 הטעויות הקריטיות של מנהלי האתר העיסקיקיבלתם אתר חם מהתנור, העיצוב מודרני, הממשק קל ונוח, ורוצים כבר לצאת לדרך וכאן משהו לא עובד. ננסה להבין את כל הדרכים שיגרמו למנהל אתר להתיאש מהמוצר היקר שהוא קנה.

 

1. יש אתר, למה להשקיע בו עוד?
זאת שאלה שעולה אצל הרבה מנהלי אתרים בשלב הראשון, והוא טומן בתוכו את חוסר ההבנה הבסיסי בעולם האינטרנט: האינטרנט הוא דינמי, כשם שלא תתעניין בדבר שאתה כבר מכיר, כך גם הגולש באתר שלך, מצפה לזה שתחדש לו משהו כל פעם שהוא נכנס ומתעניין בך.

2. אני מפרסם באתר והתגובות דלילות מידי.
זה משהו שמייאש הרבה אנשים. הם מרגישים שהם לא מקבלים מספיק מענה להשקעה שהם נתנו, ואז מגיע השלב שבו הם מרימים ידיים. והאמת? שהם מרגישים שהחומר שלהם מעולה, אך הם מתעלמים מהצורך בלהבין את הגולש באתר, לשאול את עצמם: מה מעניין אותו? מה יגרום לו לפעולה, לתגובה, ליחס או להמלצה.

3. יש לי אתר, למה צריך דף נחיתה?
צריך לדעת שאתר אמור לספק מידע ודף נחיתה אמור לשווק אותך. תערבב בין שני הנושאים במקום אחד ותקבל לא שיווק ולא מידע. לא מספיק להשקיע רק באחד.

4. מזכירה אחראית על תכנים.
חשבתם שמזכירה שיודעת לנסח מכתבים ולהשיב לשיחות טלפון, מוכשרת ככל שתהיה, יכולה לנהל את התכנים באתר שלכם? אז חשבתם. בפועל זה לא קורה ולא מצליח ב-85% מהמקרים.

5. גוגל לא אוהב אותי…
יש אנשים שחושבים שבגוגל יש איזה מנגנון שמתעלם מאתרים והוא פשוט לא רוצה לקלוט את האתר החדש והמגניב שלכם. מה לעשות אבל גוגל מתייחס אליכם רק אם אתם תתיחסו אליו. יש מגוון כלים ואנשים מקצוע שהתפקיד שלהם, עוד לפני הקידום הממומן, להכניס את האתר שלכם במנגנוני גוגל, וזה לא נעשה באמצעות פרסומות באד-וורדס… ממש לא.