אחת מהבעיות של הטכנולוגיה הדוהרת קדימה בצעדי ענק (ובוודאי שבארצנו הקטנטונת), היא חוסר תאימות בין הדרישות של הלקוחות הצעירים למעבר לעולם הדיגיטלי, שאם הזמן דורשים יותר ויותר שירותים מקוונים (חתונה, ילדים, עסקים ומה לא), לבין האנשים המבוגרים שמקבלים אחריות על מערכי שירות מאסיביים, אבל הם לא מוכנים לקבל את הרעיון של העולם הדיגיטלי. ברובם הם אנשים שמסתדרים עם העולם בדרכים הישנות (ויש להם מזכירה שתעמוד במקומם בתור ותמלא את כל הטפסים), אז למה להשקיע בכל החדשנות הזאת?