ככל גוף מקצועי אנחנו מעוניינים להנגיש ולהכיר לכם את ספקטרום השירותים והמוצרים הרחב שאנו מציעים ללקוחותנו.

מאחר שהיסוד של העבודה שלנו הינו לספק את השירות הטוב ביותר, בזמן הקצר ביותר, בתהליך החסכוני ביותר, היה נראה שאנחנו נחפש דרכים קלות שיביאו אותנו אל המטרה. אבל הנסיון מלמד ש'הדרך הקצרה ביותר היא הארוכה ביותר' ולכן צריך להשקיע בכל דבר את מקסימום המאמצים על מנת שתוכלו להנות מהמוצר שאתם באמת רציתם. אין אצלנו פרוייקטים תבניתיים, אנחנו ניגשים לכל דבר בגישה אישית, גם אם מדובר בדף נחיתה או אפליקציה פשוטה המציגה אתר על גבי מכשיר הפלאפון. יהיו כאלה שיגידו שזה בזבוז זמן, אחרים יאמרו שאפשר לפשט את התהליכים ולחסוך בזמן. אבל כבר נוכחנו לדעת שגם הראשונים וגם האחרונים בסופו של דבר לעשות את אותה כמות של עבודה ורק לפעמים יגיעו לתוצאה המיוחלת, אז אולי כדאי כבר מההתחלה לעבוד כמו שצריך? אנחנו מאמינים שכן!

 

בניית ואחסון אתרים

בניית ואחסון אתריםהתחום המרכזי והעיסוק שבו אנו משקיעים את עיקר המאמצים הינו תחום פיתוח אתרי אינטרנט. במהלך השנים רכשנו נסיון רב בפיתוח של אתרים מבוססי מערכות קוד פתוח (ג'ומלה בעיקר, טוב הרי משם התחלנו), למגוון של לקוחות, מהסקטור העיסקי, הממשלתי והפרטי. הייחודיות שלנו בתחום היא בעובדה שאנחנו לא בונים אתרי "תבנית שנראים כמו כל אתר סטנדרטי. אנחנו מתאימים לכל לקוח עיצוב מיוחד, עיצוב שנבנה במחשבה לספק ללקוח שלכם את התובנה שהוא חשוב עבורכם. נסו לדמות את זה למכתב שאתם מקבלים מגוף רשמי כלשהו. יש הבדל עצום עם מדובר במכתב שמודפס ביחד עם עוד מאה אלף מכתבים זהים ורק השם משתנה, או מכתב שאתם מקבלים שכתוב בכתב יד. כמה שיוסיפו למכתב מודפס כותרות בסגנון "אישי במיוחד, ללקוח שאכפת לנו ממנו וכד'", זה לא גורם לכם לרגע להרגיש כלום, מלבד, אולי, תחושת ספאם מסחרית. אצלינו, כל פיקסל שמוצג על המסך הוא אישי.

ולאלו שמתעניינים בצד הטכנולוגי, נשמח לספר שאנחנו עובדים על תשתיות מבוססות חוות שרתים בישראל, עם מנגנוני אבטחה וגיבוי בסטנדרטים הגבוההים ביותר.

אנחנו מספקים את כל הנדרש למי שמעוניין להקים אתר אינטרנט: החל משלב התכנון, רכישת הדומיין, בניית האתר ואחסונו עד להדרכה פרטנית והכנה לאיסטרטגית שיווק שתביא אתכם לנוכחות וירטואלית מלאה ואפקטיבית. מומלץ לקרא על המושג נוכחות וירטואלית במאמר זה.

 

פיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציותפיתוח האפליקציות ללא ספק הינו ה"דבר החם" הבא. תחום צעיר ודינאמי, מאוד מהיר בצורת העבודה שלו. אין הרבה שטח עבודה, אין שליטה מהעכבר, הכל חייב לפעול במהירות מרבית, כיון שנטישת האפליקציה ע"י הלקוח לוקחת רק 3 שניות. לכן אנחנו עובדים להכין ממשקים פשוטים ומובנים, נטולי מקומות עצירה מיותרים, ללא סיבוכים, שעובדים בדיוק כמו שהאפליקציה אמורה לעבוד.

מפתחי אפליקציות רבים הגיעו לתחום מפיתוח ולא מפריע להם שהממשק מסורבל, שהאייקונים לא מובנים או חסרי משמעות, ושפשוט צריך להשקיע וללמוד את האפליקציה שאמורה לעשות דברים פשוטים. אנחנו משקיעים שעות וימים בלהבין את המהלכים של המשתמש, איך להקל ולקצר את שלבי ההכרות והעבודה.

כללו של דבר, מפתח שמכיר את המושגים UI, UX רק בתיאוריה, אם בכלל, לא יוכל לספק את הערך המוסף של הידע שתקבלו אצלינו, ומשמעות הדבר היא נטישה או שימוש נאמן באפליקציה שתבנו.

בסטודיו ג'ומלנד אתם תמצאו מפתחים מקצועיים ומנוסים עבור פרוייקט המובייל שלכם.

 

קידום אתרים SEO

קידום אתרים SEOכמה שנים שעברו מאז שגוגל הפכה להיות הגוף הדומיננטי באיתור והנגשת מידע, ועדיין בעלי אתרים רבים בוחרים שלא להשקיע בקידום האתר או המוצר שלהם בפלטפורמה המרכזית הזאת, ומי שלא השקיע בגוגל או לכל הפחות בפייסבוק או טויטר, פשוט לא קיים על המפה הוירטואלית. הסטטיסטיקה ברורה: 70% יעזבו את דף החיפוש הראשון עם התוצאות (טובות ככל שיהיו) שיימצאו שם, 20% יעזבו בדף השני, ו-5% נוספים בדף השלישי. 5% נותרים יתפזרו על פני מספר דפים בודדים נוספים. אז איך קרה שכל כך הרבבה בעלי אתרים לא משקיעים כלל בתחום? התשובה פשוטה: תחום הקידום מיועד רק לבעל אתר שמבין את משמעות הקידום והעבודה הנדרשת לשם מימוש הפוטנציאל הרב הטמון בזה. אנחנו ננסה בקצה להסביר את העניין.

אתר אינטרנט הוא כמו כל עסק מסחרי אחר. לא ניתן לשווק בית עסק לא פעיל ולייצר על ידי זה הכנסה. ומאידך בית עסק טוב שיהיה במרכז מדבר סהרה, ספק רב אם יזכה את בעליו בלהחזיר את ההשקעה הראשונית. הקידום אמור להפנות מסה של לקוחות לאתר פעיל וכך נוצרת הזדמנות עסקית אמיתית. כל עוד יש חור באחד מהצדדים של השקית, אין לפעילות, רבה ככל שתהיה, השפעה אמיתית.

  

פתרונות טכנולוגיים

פתרונות טכנולוגייםעולם פיתוח התוכנה ללא ספק מכיל בתוכו קשת רחבה של מוצרים ושירותים, פלטפורמות וגישות. כל חברה שרוצה להגיע למוצר שיפתור בעיה, מצב או קושי, מגלה במהרה שמרוב עצים לא רואים את היער, וכמות הפתרונות המוצעים הינה גופא בעיה כשלעצמה. כאן החברה נדרשת לגוף שיכול להגדיר את הדרישות, לאתר את החלופות המקצועיות, תוך סינון כל התבן שעולה ממכלול החברות שמפרסמות את המוצרים שלהם, עד לשלב של ניהול העבודה מול יצרן הפתרון או פיתוח מלא של התוכנה הנדרשת. אין אדם שבנסיונו לאתר מידע מקצועי לא הגיע לנקודה שהוא ביקש רק דבר אחד: אילו היה מישהו שהיה יכול לספק לי תשובה ברורה, לאתר את המוצר שאנחנו צריכים... וזאת בדיוק המטרה שלנו, להוריד מכם את הנטל הזה ולספק מענה מקצועי, מ-א' ועד ת', תוך הבנה של המודל העסקי ושיטות העבודה שלכם.

כיום בעולם שבו כ-86% מהפרוייקטים הטכנולוגיים נוחלים תבוסה, כבר חקרו גופים מקצועיים את הסיבה, וברוב המקרים המוחלט התברר מעל כל ספק שניהול טכנולוגי כושל והבנה שטחית של הבעיות והפתרונות המוצעים, היא הגורם המכריע. בתי תוכנה מתחילים לפתח מוצר לפי תוכניות שנבנו לא נכון, מעכבים את יציאת המוצר לשוק, המוצר יוצא 'חצי אפוי', הלקוחות לא מרוצים, הפרוייקט קורס או מדדה לעבר סגירה בלתי נמנעת. הגיע הזמן לעשות את זה כמו שצריך!

 

שירותי מולטימדיה

שירותי מולטימדיההאם ניתן לדמיין את העולם המודרני ללא מולטימדיה מתקדמת? מה זה בעצם מולטימדיה שאנחנו מדברים עליה? מקובל לחשוב שמדובר בגרפיקה, אודיו, וידאו ושילובם. אך איש מולטימדיה אמיתי יגיד לכם שזה רק המימוש וההמחשה של רעיון. תמונה אחת יכולה להיות יעילה יותר מאלף מילים, מדוע? מכיון שהתמונה מכילה את הרעיון עצמו ומילים רק מתארות אותו. בכדי ליצור מוצר מולטימדיה מכל סוג שהוא, נדרשת מחשבה מרובה, רעיון מבריק, תהליך ארוך של ייצור עם הרבה נסיונות וכשלונות שרק בסופם ניתן לראות תוצאה אמיתית.

כל אחד יודע להבחין בין משהו שצולם בבית לבין הפקה מקצועית. זה זועק מכל פריים, מופיע בכל מעבר של מקטע. אם יש לך עבודה הדורשת יכולת להביא רעיון  לתודעה של אנשים, אתה לא תרצה לבחור במישהו שיודע לתפעל את הכלים הטכנולוגיים, אתה תרצה מישהו בעל מעוף, בעל תובנה פנימית של הרעיון שלך, מישהו שיצליח לאתר את ההמחשה הברורה והמיידית לאלפי המילים שרצית לומר. הסוד הוא בפרטים הקטנים!

 

שירותי עזר לבתי תוכנה

שירותי עזר לבתי התוכנהאם אתם מנהלים בית תוכנה העוסק בפיתוח ובהקמה של פרוייקטים ממוחשבים, בוודאי נתקלתם במצב שדרש כח עבודה מקצועי נוסף. זאת יכולה להיות דרישה למתכנת, לגרפיקאי, לאיש תשתיות או מנתח מערכות. אנחנו מציעים עבודה קבלנית על בסיס שעות או פרוייקטים בכל תחום מקצועי שתבחרו. עיקר השירותים שלנו מתמקד בניהול פרוייקטים וניתוח מערכות.

מתי מומלץ להשתמש בשירותים אלו? אם אתם נמצאים בשלב פתיחת פרוייקט, כאשר יש לכם הזמנה ויש צורך להגיע אל הלקוח, לתחקר אותו ולהפיק מסמך דרישות, שבהמשך יהפוך למסמך אפיון מפורט.

מצב נוסף מצוי הוא כאשר אתם נכנסים לתחום פיתוחי חדש, או עובדים מול חברות מקצועיות חיצוניות ונדרשת לכם שליטה מלאה על הפעילות, ההתקדמות ואיזון המשאבים. בתי תוכנה רבים נמנעים, מחוסר ידיעה או משאבים, להעסיק מנהלי פרוייקטים ומנתחי מערכות מקצועיים, וכך פעמים רבות העבודה לא מגיעה אל ייעדה.

אנחנו נשמח לספק לכם את כל השירותים הנלווים, במחירים הוגנים ובזמינות מרבית.

 

ייעוץ וליווי מקצועי

ייעוץ וליווי מקצועיפעמים רבות בית עסק המעוניין לפתח מוצר טכנולוגי, בין ברמת החומרה ובין ברמת התוכנה, מחפש אנשי מקצוע לעבוד מולם על מנת שהם יוכלו לעזור לו להחליט האם בכלל כדאי עבורו לפתח את המוצר, ואם כן באיזה מתכונת ולפי אילו תנאים. הדבר דורש שילוב של ידע מקצועי בכל התחומים הנוגעים בדבר, הבנה עסקית מקיפה, הכרות עם שלל המתודולוגיות והאסטרטגיות הקיימות בשוק, יכולת להביא את כל המידע הזה לידי הכרעה של 'go או no-go' כלומר האם הולכים על זה או לא, וזאת רק ההתחלה…

השלב הבא זה לאתר פרטנרים מתאימים, לבחון את היכולת שלהם, לאתר את נקודות החוזקה והחולשה של כל אחד. דבר זה דורש יכולת משא ומתן וגם כישורים אנליטיים רבים ומגוונים. זה מזמן שבו מתאמים את הדרישה העסקית מול הידע המוצע ע"י הגוף המבצע.

לאחר שנבחר הפרטנר המתאים, יש לעבוד מולו ולעקוב אחרי ההתקדמות בביצוע, להכין תוכניות לבחינת העמידה ביעדים ולטיפול במקרים בהם יש צורך במשאבי זמן, כוח אדם ופיננסים נוספים. שלב זה נמשך עד שתהליך המוצר עובר לבדיקות QC ובחינה ראשונית אצל הלקוח.

כשהמוצר נבדק ונבחן בשיטות בדיקה מדוקדקת, ניתן להתקדם לשלב בדיקות בטא שיאתרו את ה'חורים' האחרונים בפיתוח. תהליך זה נמשך במספר סבבים עד לשביעות רצון מלאה. החל מסיום עבודת הפיתוח מתחיל שלב ההפצה ההטמעה וההדרכה, כאשר כל אחד מהם דורש תכנון קפדני ע"מ לא להגיע לאובדן משאבים ו'מריחת זמן' שגורמת לנסיגה מהשימוש במוצר ופעמים רבות מכשילה את המהלך כולו. רוב הגופים המקצועיים שנתקלים במוצר חדש, ובמיוחד אם הוא גורם לחסכון בזמן העבודה (שיכול להראות כמאיים - אם המחשב עושה את העבודה אזי מקום העבודה והמשרה נמצאים בסכנה), מתנגדים נחרצות לשינוי השיטה ומסים כמה שיותר לתקוע מקלות בגלגלים. רק שינוי מתוכנן היטב עם דגש על הפן הפסיכולוגי והתרבותי, יכול להגיע להטמעה מוצלחת.

כשהמוצר כבר פועל היטב ומקובל על המשתמשים, יש לבצע היערכות למערכות שירות ותמיכה עם קשר חזק עם מחלקת הבדיקות והפיתוח שיטפלו בכל בעיה שתצוץ.

רק אז אפשר להתפנות ולנסות לחשוב על שיפורים ושינויים שעולים כצורך מהמשתמשים, ולהתחיל להתכונן לגירסה שניה ומשודרגת של המוצר.

אפשר ללמוד לעשות את כל השלבים האלו לבד, ולשלם את המחיר היקר של רכישת נסיון בדרך של ניסוי ותהייה (ובעיקר הרבה תהייה), או לעבוד בשיתוף פעולה ולקבל ייעוץ מגוף שמתמחה בניהול פרוייקטים ברמה רוחבית המתאימה ליזמים, חברות מסחריות וגופים ממשלתיים ופיננסיים.

 

שירותים בעולם המדיה החברתית

 שירותים בעולם המדיה החברתיתאין כיום אדם שלא שמע על רשתות מידע חברתיות, בין אם זה פייסבוק לגולש שמחפש חיי חברה בעולם שבו לא נשאר זמן אפילו לכתוב הודעת מייל, בין אם זה לינקדין המשמש אנשי מקצוע וגיוס עובדים בכל העולם ובין אם זה טויטר שהפך להיות במצ הציוצים הרשמית של כל אדם שיש לו אנשים שמוכנים להקשיב לציוציו. בתוך כל מנגנוני התקשורת האלו קיימים מרכיבים רבים ומורכבים של מנגנוני הפצה ותקשורת המונים שכל כך נדרשת עבור כל יצרן או מוצר במרחב הוירטואלי. הכרות עם איסטרטגיות שיווק, איתור דרכי שיווק והפצה, קביעת ייעדים ובחינת השגתם הינה אומנות כשלעצמה. שיטות העובדות בסקטור מסויים יכולות להיות כשלון מוחלט בסקטור שיווקי אחר. פלטפורמה אחת מציעה דרכים ששונות בצורה רדיקלית מהנעשה בפלטפורמה אחרת.

באפשרותכם לקבל שירות מלא עבור כל פלטפורמת פרסום ושיתוף שתבחרו, ואנחנו נשמח לספק עבורכם את כל הנדרש, כולל גרפיקה, תוכן וכתיבה פרסומית עד לניהול קומפיין מלא.