בניית אתר מוצרי ילדיםהייתי רוצה לדעת איך לקדם את האתר שלי,
תודה,
ט.

 



אשמח אם תמסרי לי מספר פרטים,
מה הכתובת של האתר, מה המטרות?
בברכה,
מאיר

 


אני מייצרת מוצרי ילדים ותינוקות, אתר שלי הוא:www. ********.il
המטרה היא להתקדם בגוגל כדי ליצור יותר חשיפה.
ט.

 


שלום!
סוגית קידום האתרים מאוד מורכבת, אבל ננסה לגעת קצת במה שקשור לאתר שלך. איני יודע האם יש לך תקציב לאתר, ולכן שילבתי דברים שהם השקעה של זמן ודברים שיש להם גם פן כספי.
1. סרטונים ביו-טיוב, והרבה. תעשי הרבה סקירות, אפשר עם מצלמה פשוטה (חשוב לשים לב לתאורה, לרקע, ולעבוד עם מיקרופון דש!), העיקר שיהיו הרבה סרטונים שהשם של האתר שלך יופיע בהם עם הסבר כמה שיותר מפורט על תוכן הסרטון. כיום את מפסידה הרבה מבקרים בזה שהסירטונים שמופיעים בקישור שבתר שלך מובילים למקומות אחרים ושייכים לאנשים אחרים. כמו כן כדאי לחפש אתרים בהם תכלי לפרסם את המאמרים שלך עם קישור לאתר. יש אתרי מידע ומאמרים שישמחו שתכתבי עבורם ואת תרויחי קישורים. בגוגל אחד המרכיבים הראשונים בקידום האתר הינו כמות האתרים ששולחים את הגולשים שלהם לאתר שלך.
2. לנסות לאתר היכן באינטרנט מסתובבים הלקוחות שלך. את פשוט יכולה לדבר עם הקונים ובצורה עקיפה לקבל מידע חשוב ביותר. הרבה מהלקוחות הפוטנציאלים שלך נמצאים ברשתות חברתיות, וחשוב מאוד שתגיעי אליהם משם.
3. כתבי מאמרים או תרגמי מאמרים משפות אחרות (אפשר להיעזר בשירותים של אתרי תרגום שונים). גוגל מחפש טקסטים פשוטים, כלומר שלא עבדו עליהם והתאימו אותם לגוגל. ישנם מגוון שיטות לכתוב מאמרים מקדמים. היסודית הינה לכתוב מאמרים שמכילים מספר רב את שילובי המילים שאת מעוניינת שגוגל יציג ומילות מפתח שקשורות לנושא. כך בעצם גוגל מזהה שמדובר באתר שנותן מידע מקצועי ולא רק אתר שיווקי. הייתי אולי מציע לך לבדוק עלות של מומחה לSEO שיקדם לך את האתר.
4. העיצוב של האתר עם היותו מאוד חמוד הוא מיושן במקצת, חסר תנועה, חסר כלי המחשה. כדאי לך לשקול ריסטיילינג כללי. חשוב לא להגרר ליותר מידי אנימציה, פלאשים וכד' אלא להגיע לאיזון. בשום פנים לא לעשות תפריטים בפלאש.

לסיכום העיניין, תוכן איכותי, סקירות, וידאו, יצירת קהיליה סביב לאתר יקדמו את אתרך ואותך.

עצה אחרונה שכדאי לדעת בנוגע לסרטונים. כדאי מאוד לקחת קריין מקצועי עם אולפן, העלות הינה כמה מאות שקלים אבל ההבדל הוא בין סרטון ביתי לתקדימון מכירות מקצועי.

בברכה,
מאיר

 


מאיר שלום,
קודה רבה על התשובה המפורטת,
ט.

br /